At last!

Nu har jag äntligen tagit steget -börjat blogga. Min tanke har varit så här att "så fort jag köper en dator ska jag börja blogga" och nu när jag gjort det (köpt en dator) så kunde jag inte skjuta upp det längre:)
Känner mig lite stressad bara för egentligen borde jag sitta och plugga men man blir så distraherad av allt runt omkring. Har gått drygt en vecka på Juristprogrammet i Göteborg och det har varit jätte intressant men jag har inte lyckats komma igång till 100%. Kan bero på att det varit nollning i 2 veckor eller att det var 1 år sen jag gick i skolan; är fortfarande in the work zone. På tal om nollningen måste jag säga att det har varit helt sjukt! Många sena kvällar, nytt folk och crazy aktiviteter! Men det har varit kul;)
Glenn Hysén var inbjuden av oss jurister:)
Glenn Hysén var med oss jurister:)
Jag på tjuren hehe
Jag på tjuren hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0