Plugg och mera plugg

Försöker verkligen plugga men det går lite segt. Har satt upp ett delmål; att "Statsrättens grunder" ska vara utläst idag! Det går åt rätt håll i alla fall då jag har ca 60 sidor kvar men det är 60 väldigt TRÅKIGA sidor. Jag kommer vara färdig idag men det går som jag lite segt. Ska iväg och jobba kl 15 så jag hoppas jag är färdig innan det.
Har upptäckt att när jag pluggar tänker jag (om det går) ännu mer på mat. Eller det är snarare att jag väntar på när jag ska få äta nästa gång och vad jag ska äta. Ett välkommet avbrott liksom. Bara det inte leder till att jag äter oftare...att jag börjar småäta massa skit. Aja, den dagen den sorgen.
Här kommer lite skön pluggmusik:)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Där har du anledningen till varför jag gått upp i vikt!! ju mer ja pluggar desto mer äter jag :(

2010-09-10 @ 10:58:57
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: katja

jag förstår det nu:( men jag ska försöka bekämpa det!

2010-09-11 @ 20:21:58
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0