Sömnproblem

Denna helgen har varit lång men helt underbar. Barnvälsignelse och bröllop dagen efter. Är egentligen ganska trött, för jag fick inte så mycket sömn igår, men ändå kan jag inte sova:( Jag ligger och tänker på massa saker, saker jag inte borde tänka på precis innan jag lägger mig. Så är det ofta nuförtiden... Känner att jag stressar upp mig över skolan helt i onödan och gör att saker kanske blir svårare än de borde vara. Ska försöka tänka att det inte är så svårt så går det nog bra. Annars är skolan toppen; det är mina egna hjärnspöken som trilskas lite bara.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ne katja du behöver inte oroa dig! ja kände mig också borta i början, det är normalt! iförsej vet jag inte om det där "bortaibörjan" grejen gått över för mig än haha men det kommer det göra för dig! ja är säker på att det finns massa i din klass som känner som du :) plus var inte så överambitiös!! <3

2010-09-23 @ 08:58:05
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0