NOTHING TO WORRY ABOUT

Var på spelning igår fast jag var sjuk och borde legat hemma. Men det var det värt. Är dock sjukare idag och inte så pepp på någonting. Ibland undrar jag om det är ok att vara så galen men så tänker jag om och kommer fram till att det är mer än ok!
Mötte upp lite fina människor på brännarn. Glad blev jag när jag upptäckte att Emilia var med också!
Tjejen till höger var också med oss :)
Gick till jag vet inte vart men det var 23-års gräns och mannen i baren sa att det var ok så länge vi var lugna; och det var vi.
Träffade Jossan för kanske andra gången och det var trevligt! Vi dansade när ingen annan ville dansa.
Bandet (Tim Hardón) kom och de var riktigt bra. Jag dansa och tog kort. Några tjejer fråga om jag kände bandet och jag sa nej, bara kände till. Förstår inte riktigt varför de trodde det. Ska man inte dansa och ta kort på konserter? ;).
Mot slutet av kvällen var vi trötta men glada. Förvånad över hur snabbt alla gick hem efter konserten men det var väl en sådan kväll bara. Sov hemma hos T och vaknade upp själv i sängen med huvudvärk och igentäppt näsa. Mysigt. Inget svar på sms hade man heller fått och då kan man inte annat än undra varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0