PÅSKPEPPANDE

Vilken påsk det blir utan godis, must och kakor. Men det ska gå. Det är ju nu det är upp till bevis. Även om jag tror, eller snarare vet, att det är betydligt svårare för systra mi än för mig.

Annars så är jag ganska glad att bara kunna få ligga ute och steka. Ligga och fundera. Fundera på varför folk beter sig som de gör. Hur små saker kan göra en så jädra glad, men hur lätt det kan vända. Hur vissa människor gör en sjukt irriterad, när de kommer och stör när man precis tagit en klunk från flaskan och bara hoppas lite på att kanske kanske det är idag som det ska hända...Rätt töntigt egentligen. Att Veronica Maggio spelades tre gånger igår var dock peppande om något!


Kommentarer
Postat av: H

JAG TÄNKER DRICKA PÅSKMUST! PÅSK är faktist kristnas högsta högtid typ? så vi borde festa till det ;) ;)

2011-04-23 @ 00:59:44
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: S

Ja katja! Ta påskmustflaskan och go crazy! ;) zazaaaa :P

2011-04-23 @ 09:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0