SNÄLLA GE MIG TVÅ SEKUNDER INNAN DU GER UPP

Efter 11 timmar på jobbet är jag inte världens piggaste. Men det är så fint att komma hem och bara lyssna sönder Veronica Maggios nyaste skiva. Så himla fina texter och man blir så glad glad glad! Känner att det kanske är dags för ännu ett skivköp?

Och så bra artistsläpp till P&L också! Just som jag trodde (snarare hoppades) att min pepp lagt sig kommer den smygandes igen. ALEXIS WEAK. KARL X JOHAN. VAD HÄNDER?! Kommer dansa sönder. Behöver nya skor.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja du kanske behöver lite mer exlusiva skor än H&Ms som inte går sönder fort :P men ändå typ sån färg så att det inte gör om det kmr skit på dom direkt :D:D

2011-04-28 @ 00:51:38
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha skall du köpa skitfärgade skor katja? haha!

2011-04-28 @ 16:10:45
Postat av: sara

oj den otroligt mogna komentaren var från mig såklart :P

2011-04-28 @ 16:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0