WHAT IS LOOOOOVE, OH OH OH!

Var som sagt och letade skivor i göteborg i torsdags med en vän. Köpte "What did you expect from The Vaccines?" med The Vaccines. Som jag längtat. Spelas sönder på min lilla stereo.

För övrigt har jag helt glömt skriva en sak. En viktig sak! Har bokat resa till Paris i början av juli och det känns helt underbart fantastiskt. Jag vet inte hur jag ska kunna vänta ändå tills då. Skulle helst vilja åka precis nu. Men att åka dit på sommaren är inte helt fel det heller. Åh vad fint det kommer bli. Ha picknick i parker, vandra runt i Montmartre och Marais, fina klänningar, secondhand, falafel på rue des rosiers, dricka rosé i parker, kanske lite pop in med britter, baguetter (åh åh åh). Jag kan inte förstå hur jag kunde tveka.

Bild från när vi var där i januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0