JAG SITTER OCH SKRIVER, DU GÖR ANNAT

Tydligen är vattnet där vi bor förgiftat. Väldigt passande så där.

Annars ser jag på Julkalendern, äter clementiner, har ont i magen, sover så länge jag bara kan, äter stekt ägg till frukost, hoppar av vid resecentrum bara för att kunna gå förbi (...) , jobbar på min självkänsla och känner mig lite lost. Jobbar på "Årsbästa"-listan i tron att den ska ge mig någon slags insikt. I princip varje låt har ett minne bakom sig, en känsla, eller så tycker jag bara de är jävligt fina och bra.

Så saknar jag min vän lite, fast bara lite (får inte ge henne hybris). Får gärna bli den 21 december typ nu nu NU!

Kommentarer
Postat av: T

Saknar dig med!! Men inte än än än! Måste först lära mig att läsa alla hundrafemtioelva sidor bilagor om A, B och C verksamheter.

2011-12-13 @ 11:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0