GLADA TIDER OCH INSPIRATION SOM FLÖDAR

Åh vad nyår var fint. Storasyster förlovade sig och allt var väldans flott. Jag visste om att det skulle ske så det kom inte som en överraskning. Tur det kanske, annars hade jag väl fått en chock. En glad chock i så fall.

Skolan börjar imorgon igen och jag måste säga att jag ser fram emot det. Ingen ångest överhuvudtaget. Känner mig snarare inspirerad till att studera. Att träffa "alla" klasskamrater är inte fel heller... Imorgon blir det även trettondagsaftons-utgång och det ser jag fram emot!

Fin fina syster och hennes fästman
Och de var så glada så
Det var så roligt att systers vän var med, det uppskattades indeed

Kommentarer
Postat av: Heidi

katja jag är så otroligt glad för att du är så glad för min skull, det betyder hurmktsomhelst ska du veta! för om inte mina systrar hade varit glada hade inte jag det heller!



Btw, finns det nåt som heter trettondagsaftons-utgång? haha



2011-01-05 @ 07:48:52
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0