OCH GRANNARNA HAR KLAGAT SEDAN KVART ÖVER TIO , NU ÄR ALLA I MITT KÖK OCH JAG ÄR ALLDELES PAJ

Två inlägg på en dag. Jag har tråkigt jajamän. Upptäckte ett nytt webcamsystem i min dator som var mycket roligare minsann än det gamla. Kommer dock inte att resultera i fler egobilder kan jag lova.

Kom för övrigt att tänka på det med vänskap. Att det är så skönt att känna att man har vänner som är riktiga vänner. Som man inte kommer att släppa taget om. Någonsin. Att kunna prata om allt, eller bara vara tyst om man vill det. Som man kan bråka med, men att man samtidigt inte är för stolt för att be om ursäkt. Vill gärna komma ihåg hur den här känslan är. Att jag om massa år kan tänka tillbaka på hur fint allting var, och förhoppningsvis fortfarande är.

Lätt maniskt utseende var det jag försökte eftersträva.


Kommentarer
Postat av: T

PUSS!

2011-06-09 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0