HAR BLIVIT LITE HEL MEN ÄNDÅ HALV

Har haft en fin fin helg. Umgåtts med gamla vänner och lärt känna fina nya människor. Jag känner mig lite slutkörd men det är ok. Känns värt att vara det.

Mor min fyllde år i onsdags vilket vi firade med mat och bio. Torsdagen var det dags för den (från min sida) efterlängtade afterworken. Lyckat blev det. Dock inte att S fick glas i foten och att jag var så trött att jag nästan somna på dansgolvet. Fin fint att komma hem till underbara S då och hitta soffan bäddad och klar och sleva i sig fräschaste fruksalladen. Fredagen gick som en dimma och spontanfestande på kvällen med himla fina tal fick mig att fundera lite. Lördagen blev det förfestande hos syster (utan syster) och något som skulle bli kort blev till några timmar. När man har trevligt blir det ofta så. En kort tur till Wiesers blev lite längre och det fick bli spontandans i baren istället.

Och snart är det lov för en viss T och jag kan inte annat än säga att jag längtat!

Afterwork 26/5
Förfesthäng och barhäng
















Kommentarer
Postat av: H

fina bilder! :) du fick mkt bättre bilder på afterworken än jag! :P och ditt hår var verkligen superfint i lördags! :)

2011-05-30 @ 20:57:14
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0