JOHANSSON I GÖTEBORG DEN FJÄRDE NOVEMBER I HÖGA SKOR

Helt fantastiskt. Nästan så att man blev lite kär. Man kände sig lite fånigt starstruck när man gick fram och frågade efter en kram, ett kort och en autograf. Men nu sitter jag här och ler. Känner att det var det värt.

Bildbevis att jag drack cola den kvällen - inget vin!

Linn åkte från Linköping enkom för detta!


Så kom han. Suddiga kort, men man hade liksom inte lust att ta kort.


Magi!


Så ställde jag mig i den korta kön.


Och så skulle jag berätta för honom hur himla fint och fantastiskt jag tyckte det var, men det enda jag fick ur mig var - "du var jättebra". Slagkraftiga ord där minsann!

Kommentarer
Postat av: H

Han har ett fint smile när han pratar med dig :) han tyckte säkert att du var lite söt och rolig kan jag tänka mig!

2011-11-05 @ 22:43:05
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0