WHAT THE WATER GAVE ME

En helg. Jädrar.
Fredag


Lunch på Viskan med elin och någonstans där mitt i allt så dog jag lite.

Lördag


Syster och jag tog båda bussen till stan för att gå iväg på varsin fest. Jag var pepp!


Kom fram till festen, mest nytt folk och nya trakter.

Och så blev det dans och sen inget mer. Tidig hemgång för allt blev bara snurr.


Söndag


Dega i sängen till 5, pizzabak och tre filmer fick avsluta helgen.


Så här blev det. Himla gott!

Och nu så här på söndagskvällen ska jag plötsligt få ett infall bara för att jag lyssnade på Detsamma med Thomas Stenström. Men vad gör väl det!




Kommentarer
Postat av: Heidi

mina systrar är snyggast

2011-10-22 @ 10:47:51
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0