999 SAKER JAG ALDRIG SKULLE GÖRA, DOM VÄGS UPP AV 999 VÄRRE SAKER JAG REDAN HARGJORT

Hela veckan har varit jobb jobb jobb men i måndags hände en massa fint!

Hanna var på besök från Stockholm!

Hon hade med sig sin vän Åsa som jag inte hade hälsat på förut!


Och fina Shiva var också med.


Och efter fikat hade jag en snabb pizzadejt med finaste innan jag var tvungen att skynda iväg igen..


För jag skulle iväg på babyshower!


Syster var där och hjälpte till.


Vi var en massa massa tjejer.


Linda blev överraskad!


Iphone-hantering på bästa vis...man ska ju börja tidigt!


Bästa med knytkalas är att det finns så mycket att välja på. Fast kanske inte denna gången då de flesta hade tagit med någon form av pastasallad..


Matkoma posering ;)


Syster Heidi, Michelle och Tjatte.


Och så skulle Linda visa sina baby på- och avklädnadsskills.


Och den fina tårtan!


Och jag var himla trött mot slutet så skrattade mest hela tiden.

Eller så skattade jag åt dessa fina teckningar. Mästerverket längst upp till vänster är "min" bebis.


Och så poserade jag en sista gång med Jessica innan jag åkte tillbaka till finaste.

Kommentarer
Postat av: emma.

Och vem är finaste? Och varför förstörde ni pizzan med sallad?! :-P

2012-04-14 @ 14:14:49
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0