JAG HADE HAFFAT GUZZ MED PITTBULLTERRIER, INGEN HADE STOPPAT MIG NEJ - TERMINATOR!

En lördagskväll som skulle blivit så himla mycket fest slutade med en helkväll i sängen, film och ont i magen. Det var fint det med, men nej inte alls vad vi hade tänkt oss. Och veckorna bara rusar förbi och jag hinner inte riktigt med. Att samla ihop alla mina tankar och vad som ska göras, det känns så himla svårt just nu. Speciellt när man är lite sjuk och ynklig. 
 
Lördag dag orkade jag i alla fall gå på 2-årskalas med finaste släkten.
 
Nyvaken 2-åring.
 
Släkten kom i omgångar.
 
Och jag fick kramas och posera lite stelt med denna sötnosen! <3
 
Paket!
 
Massa fika (behöver väl knappt skriva att jag smakade på näästan allt).
 
Iphonespel skulle spelas. 
 
Efter fikat var det dags för presentöppning. 
 
 
Det tog lite tid då hon blev distraherad av lite allt möjligt...
 
Fina Ida var där som jag inte träffat sedan hennes student!
 
 
När fikat och presentöppningen var till ända var det mest bara lek och häng kvar. 
 
Och runt sextiden började mina systrar få lite bråttom till andra fester och liknande, så det var bara att packa ihop sina saker och tacka för ett himla fint kalas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0