JAG KAN INTE SKILJA PÅ OM JAG VILL VINNA DIG. JAG KAN INTE SKILJA PÅ OM JAG VILL VA MED DIG

Alltså cirklar är svåra att ta sig ur. Oftast vet man inte vart man ska hitta den där nödutgången. Vägen bort. Så man fortsätter bara gå runt och runt. Och känslorna sen. Det är som "I rymden finns inga känslor", när jennifer ritar en cirkel och visar hur jädra cpglad man kan vara längst upp där på cirkeln, men hur lätt det är att ramla över på den sidan där man mår som sämst. Precis så. Och var är sommaren undrar jag?

Igår tog jag bilen till kusinen för lite hemmamys.

Och mina kusinbarn kan nog vara de finaste någonsin. Allra finast när de kommer ihåg vad jag heter också.

'
Så kom jag hem och grämde mig att jag inte var på summerburst. SVT <3


På morgonen vaknade jag, inte bakis, och med ett plötsligt promenadsug.


Och jag hittade dessa längst stigen. Ibland är det rätt fint att bo på "landet".



Kommentarer
Postat av: Maral

Helt plötsligt är du ute ur cirkeln men glömmer lika fort hur du faktiskt tog dig ut. Vad vore licet utan dessa cirklar som får oss att uppskatta de bra delarna? x

2012-06-18 @ 01:54:52
Postat av: olivia

du är fin du, katja. önskar du också kom upp på torsdag! <3

2012-06-24 @ 16:37:35
URL: http://oliviabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0