SIKTA MOT TOPPEN, ANNARS KAN DET SLUTA MED ATT DU LÄMNAR DIN MAN PÅ ETT ÄLDREBOENDE FÖR SEXBEROENDE

I fredags tog jag alltså tåget till Göteborg för att fira fina Madde, se på Maskinen och dansa på nya ställen.

Presentöppning!


Och hämtmat.


Och helt plötsligt så blev klockan alldeles för mycket och vi hoppade på fel spårvagn mitt i alltihopa och hade lite smått panik så dära.


Men vi kom alldeles lagom fram till Liseberg och ställde oss så nära scenen vi bara kunde.


Och när jag stod där kom jag på att sommaren ändå inte är så långt borta.


Så kom Maskinen ut prick när de skulle!


Det var lågt ljud med himla pepp ändå!




Efter någon timmes dans var det över och att de spelade låten vi ville höra men som ingen kunde var nog det bästa!

Blev inga bilder från klubben för det är ju så lätt att tänka på annat där.

Kommentarer
Postat av: olivia

kuuul! har du fått körkortet nu or whaaat? skypedejt snart!

2012-05-08 @ 22:13:39
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0