TRO OCH HOPPAS ÄR ALLT VI KAN

Ja nu har det alltså gått 3 dagar ungefär och det är ju inte så att man börjar undra lite vad som händer. Hur seg kan man vara? Och att jag ens bryr mig är desto jobbigare men men....har annat att se fram emot. Som att det är sista jobbdagen för veckan imorgon, en ledig fredag, en PEPPIG fredag då sara kommer hem och vi ska dansa till familjen! Ska bli så himla fint! Resten av helgen blir fin den med men det kan jag skriva om senare. Fullt upp är det iallafall. Tränat hela veckan har jag också gjort men inte med S som jag egentligen borde men imorgon så tar vi banne mig tag i det! Huvudet är för övrigt fullt med trafikmärken och hur viktigt det är att tänka på säkerhet framför bensinförbrukning. Det ni!

wow.

Kommentarer
Postat av: H

bra att dina tankar är fyllda med såna saker :D

2011-05-04 @ 22:23:44
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: s

Hörde rykten från mamma om att det är körkort på g!!! gillar starkt! :D lycka till med det <3

2011-05-05 @ 18:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0