DET VERKAR SOM ATT SOLEN INTE NÅR LÄNGRE

Ibland infinner sig känslan att man är så jädra fel. Eller oftast, i alla fall just nu. Fast man innerst inne vet att det inte är så. Jag tror att ens inre speglar sig i hur det ser ut runtomkring en. Att det syns på en själv. Mitt rum såg ut som ett helvete. Nu är det i ordning. Det känns ändå fel, så ja...min teori kanske inte alltid stämmer. Kanske är det försenad höstångest. För nu är det väl ändå vinter även fast det inte är någon snö ute? Jag dricker i alla fall glögg och låtsas på flera plan. Men glad är jag att N & M fick sin fina dotter och det är ju alltid något.

Annars har jag varit och flängt en massa.
Bergen


Stationen tidigt på torsdagen förra veckan. Snälla Sara mötte mig.


Lite senare på dagen vandrade vi runt i staden.


Målet - indisk restaurang! Gott!


Utanför några hus som jag nu inte minns namnet på.


Det blev fredag och vi grundade med pasta innan festligheter.


Och jag var rätt så pepp i djurmönstrat.


Norskt och svenskt.


Sedan begav vi oss till Wahiki för deras tentamensfest.


På lördagen var det återhämtning med pizza och bio.

Och efter bion hängde vi på baren Kaos. Där spelade de massa svensk musik och jag kände att där kunde man vara. Sedan kom det en DJ som tydligen gillade mer jazz så då fick det väl bli det. Och det var delar av min Norgeresa.

Melissa Horn, Linköping


Så kom jag hem, jobbade lite, och åkte sedan på roadtrip till fina Linkan. På vägen stannade vi i Jönköping för en väldigt märklig tacobuffe med både vitlöksbröd och lökringar.


På Konsert & Kongress såg vi fantastiska Melissa Horn från andra raden. Magiskt!


Tappa andan ögonblick.


Men vi var inte bara på konsert. Vi hälsade på våran vän och körde henne till universitet. Där passade vi på att sitta i Bengts soffa.


På kvällen förfestade vi oss ur lägenheten och upplevde studentlivet i Linkan. På lördagen åkte vi hemåt igen och dansade vidare som sig bör.




Kommentarer
Postat av: emsut.



Jag, Maria och Ida var och såg Melissa i Göteborg. Också från andra raden. Så jäkla vackert!

2011-12-01 @ 07:32:57
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: H

väldigt fina bilder! och DU är fin :) <3 jag har btw uppdaterat min blogg! check it out ;)

2011-12-02 @ 11:12:17
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0