JULAFTON & LITE ANNAT

De senaste dagarna har varit väldans trevliga. Älskar julafton och allt runtomkring. Känner mig dock som en boll p g a all julmat och godis som jag proppat i mig de senaste dagarna. Men vad gör det? Det hör väl till känner jag....

Julmys hemma
Julafton Vid matbordet hemma hos morbror. Ruskigt gott var det!
Fina storasyster och kusinen under julaftonsfikat
Fika på Viskan några dagar innan jul med Lina och fina Sara
Lilla jag ;)
På Juldagen hade jag och några vänner något så udda som finskt-svenskt-polskt julbord. Gott var det :) Vi hade dock alldeles för mycket mat....
Efter att vi ätit oss mätta var det utgång som gällde. Så här glada var vi inför det:)
Gänget! Blev mycket poserande den kvällen....

Kommentarer
Postat av: sahara

Åh det var en jättemysig kväll m julbord!! :D Så fina bilder! och viskan är ju alltid bra ;)

2010-12-27 @ 20:27:39
Postat av: Heidi

ni är så fina! <3

2010-12-27 @ 21:39:10
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefina bilder xD

2010-12-31 @ 01:21:54
URL: http://sarapihl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0