O JAG VAR KÄR O DU VAR KÄR OCH JAG STOD HÄR OCH DU STOD HÄR

Det är ibland nästan så att man själv tycker att det är lite galet, det där med känslor :) Fast det är ju för underbart att inte riktigt veta vad man känner, mer än att man vet att man mår bra...för det gör jag :)

Är i full gång med att packa inför stockholmsresa. Det är lite mindre kul...Vet aldrig vad jag skall ta med mig och så tar jag med alldeles för mycket grejer oftast.

Blommig klänning:)

Eller det här....

Har lite att välja mellan....

Kommentarer
Postat av: din syster!<3

så fina bilder! du är så fin det vill säga <3 fortsätt sätta upp såna bilder :D och är du kär?? eller what? haha. saknar dej!!! :(:( <3

2010-11-18 @ 14:45:16
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: katja

tack så mkt :) ja vi pratar alldeles för lite :P saknar dig oxå!!

2010-11-22 @ 23:13:55
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0