URSÄKTA MIN FRANSKA

Mår konstigt bra men ändå inte...bra. Ibland vill inte livet riktigt bli som man vill att det skall bli. Jag vill veta nu om det jag gör är rätt. Vet inte om jag ens vill veta egentligen för det är bekvämt att bara vara och inte behöva tänka speciellt mycket... Nu blev det visst bara massa strunt...

Konserten i fredags var bra förresten! Jag hade kanske lite för kul :) Skulle behöva min personliga bodyguard med mig överallt, du vet vem du är ;) Tog inte så mycket kort vilket var lite synd.

Saker att se fram emot:

Fredag: TENTA! (positivt tänkande heter det ju)
Kvällen: TENTAFEST! (behöver inte säga mer...)
Lördag: Uppträdande med Mistluren (handelshögskolans "orkester")
Kvällen: Sittning samt fest i kära Borås med käraste vänner :)

Skall kanske åka till Paris i januari...har inte bestämt mig än. Vore inte helt tokigt & göra det :)

På "Familjen" i fredags

Kommentarer
Postat av: Heidi

två frågor: vem är din bodyguard? och vilka kära vänner ska du festa med i borås på lördag? haha ja vill veta allt ;)

2010-11-10 @ 16:05:01
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0