YOU WANNA GET YOUNG BUT YOU'RE JUST GETTING OLDER, AND YOU HAD A FUN SUMMER BUT IT'S SUDDENLY COLDER

Då var det inte så mycket sommar kvar. Känner mig ändå rätt nöjd över vad som sagts och gjorts. Att jag inte vet vad jag vill är en annan femma. Det behöver jag inte grubbla på just just nu då jag packar mina finaste sommarkläder och drar till Rhodos. Innan det blir det fint födelsedagsfirande ikväll och "sista" utgången i borås innan skolstart och dylikt och min mage säger en sak och min hjärna en annan. Jag vet vad som vore det bästa avslutet men det är nog alldeles för mycket att hoppas på. Så jag tänker inte mer på min magkänsla utan fortsätter packa.
Tylösand förra lördagen...

Kommentarer
Postat av: emsut.



Snyggt citat. Snart ses vi!

2011-08-20 @ 17:55:52
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0