ATT SKICKA LISTOR, VAD BETYDER DET?

Mycket händer samtidigt som det står still. Still på ett sätt som jag inte kan förklara, inte ens för mig själv. En positiv känsla har jag iallafall, något slags mål med vad jag vill med mig själv, men kanske inte något mål när det kommer till framtiden. Does it make any sense?

Vet för övrigt inte hur jag ska bete mig riktigt, igen. Mår bra men kan det bero på "det"? Svårt att veta. T säger att det är behovet som spökar och det kan nog stämma kanske, lite, ibland, eller? För man blir ju så glad men så får man tänka lite djupare om det finns någon tyngd i det eller om det bara är en massa blaha blaha.

Nya listor på spotify är ju visserligen alltid trevligt :)
En blurrig bild för en blurrig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0