I SEE THAT THERE'S SOMETHING GOING ON

Ja ibland ska man vänta... Helst flera dagar. Sedan händer saker när man minst anar det. Det handlar om att hålla ut bara även om det är svårt för en som jag.

Pratat om självkänsla med T i helgen. Viktigt ämne. Man kan ha olika syn på det men viktigt är det. En snabb visit till Brännarn hann vi med också innan det blev "Sound of music" ändå in på småtimmarna. La mig hög, vaknade hög. Film kan ha en sådan inverkan på mig ibland (oftast).

Tog tag i mitt uppdrag idag också. Ambassadör för Peace and Love 2011. Pyntade halva stan med fina affischer. Roligt var det och jag känner att det inte kommer vara så jobbigt det där.
Jag är med på kortet, som bevis på att det verkligen är jag som sätter upp dem...det var det som var tanken iallafall (handlar inte om att jag VILLE var med på kortet;))

Kommentarer
Postat av: Heidi

tur att du betona att det va pga filmen du blev hög. blev nästan lite rädd där ett tag.



ohja, självkänsla är ett viktigt ämne :)

2011-03-21 @ 08:59:54
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0