VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER

Mycket har hänt med ändå inte. Ett litet bildregn kanske vore pepp så här en lördag när man vaknat kallsvettig och förstått att det bara var en dröm men ändå så blir man så jädrans påverkad. Då är det fint att man kan ringa en vän.

9:e september


Oj ens lilla kusin fyllde 18 och kändes helt plötsligt stor stor stor.

En av de coolaste jag känner.

11:e september


Hejdå-middag för fina Linnea som tog sitt pick och pack och flyttade till London.


Vi spelade "Utan tvekan" och åt glace au fou. Fin kväll!

22:e september


Storasysters fastmän blev ett år äldre och det firades med familjehäng och lite dans och massa massa god mat.

23:e september


Fredag och middagsbjudning hos snygga Tove med underbar mat och så där lagom sött vin.


Blev att vi spelade "Utan tvekan" igen, fast nu med nytt häng. Och mer vin och tjöt om resor och lite sådant. Kvällen avlsutade med att vi missade bussen, fick vandra ner till stan, stod i kö för att köpa korv och få höra att "jaha du kommer inte härifrån, du kommer från Norge!". Den hade jag inte hört förut.

24:e september


Så blev det lördag och Elin fyllde 20.


Hon fick blåsa ut ljus och äta tårta.


Hipp hipp hurra!


Fint beösk från göteborg hade vi också. Och en ny/gammal vän som snart åker iväg och är borta hela 99 dagar.

Och sedan en suddig bild vid spegeln och stress till bussen och massa dans med märkligt folk.


Idag blir det kalas med bästa släkten. Mitt kusinbarn är en stor pojke nu. Och så längtar jag efter T så kvällens finaste blir nog att träffa henne. Hej!







Kommentarer
Postat av: T

Men PUSS! Bilden på dig och Tove blev visst fin, snygga tjejer alltså!

2011-10-01 @ 15:26:44
Postat av: emsut



Fina bilder. :)

2011-10-01 @ 16:51:37
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: katja

T: haha bilden blev la helt ok! PUSS

2011-10-02 @ 23:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0