I HELD HER DOWN DOWN DOWN

Hemma över en vecka. Jag jobbar och försöker landa, fortfarande. Har inte orkat redigera bilderna från resan så det hamnar i högen med alla andra saker jag inte orkat göra. Sover hemma gör jag knappt för det är liksom lättast att inte göra det.

Vore himla fint att resa igen. Och kanske att jag gör det, jag och T & T. Vi tänker och planerar.
Har också träffat Elin för första gången efter resan. Kändes precis som att vi var i Thailand, trots att vi drack te och åt äpple på Sjöbo.

Men rätt så glad är jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Helga

Fröken har visst glömt att berätta att hon har en blogg, nu ska jag stalka dig minsann ;)

2012-04-04 @ 12:06:08
URL: http://helenehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0