JAG SAKNAR INGENTING, ELLER JO. JAG SAKNAR INGENTING, ELLER JO. JAG SAKNAR INGENTING ELLER JO, JAG SAKNAR DIG.

Veckorna går fort och allt känns faktiskt helt ok. Alltså livet. Men ibland får man en sådan där saknadsattack efter det som var. Speciellt när man får uppleva regn, snö, hagel, kyla och skinande sol på en och samma dag. Vinter och vår.

Men det var fint att skypa med bästa Olivia, även om hon inte riktigt hörde hemma i sitt flickrum utan mer i thailand. Och att åka på tur och hälsa på varandra blev mer än någonsin ett måste!

Det är tur att en annan resa planeras med bästa vännen. Annars hade jag väl blivit galen.

Kommentarer
Postat av: olivia

I agree!

2012-04-18 @ 18:32:49
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0