DO NOT FALL ASLEEP TONIGHT

Så himla mycket har hänt och jag hittar liksom inte tiden eller motivationen till att skriva eller lägga ut bilder. Jag saknar P&L, jag saknar någon slags struktur i det som kallas "mig" och "oss" och jag lyssnar sönder denna och denna. Men det är väl så livet ska vara antar jag. 
 
Igår åkte i alla fall T och jag till Katinka för lite försenat födelsedagsfirande!
 
Efter jobbat begav jag mig hem till T där färden skulle börja. Kvinnan var seg som vanligt så jag passade på att beslagta hennes kamera för resten av kvällen.
 
Väl framme fick vi gå husesyn, då detta var första besöket hos Katinka, och efter det började Katinka fixa och dona medan vi mest bara stod och såg på.
 
Fina Madde var också med!
 
Persilja hackades!
 
Och massa jobbprat han vi med också! 
 
Katinka hade fixat så himla mycket gott!
 
När pajen var framplockad var det dags att sätta sig!
 
Vi drack så himla gott rosévin.
 
Och maten var helt makalös!
 
 
Efter mat var det dags för presentöppning!
 
Och jag passade på att ta massa kort på Madde också som inte ville sitta still så det blev lite suddigt.
 
Och så tog Madde kort på mig. 
 
Himla kul när Katinka blev så glad!
 
Så klappade jag lite på Prinsen som såg ut precis som katten från Friskies. Sedan blev klockan alldeles för mycket och T skulle jobba tidigt dagen efter så vi var tvugna att bege oss hemåt. Så himla himla fin kväll, bästa på länge!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0