ALLTING KOMMER BLI BRA TILL SLUT, OM DU BARA LÅTER ALLTING VA

Jobbat min första vecka som anställd, fyllt år, fått massa sms och bara haft en så där konstig känsla i magen, firat midsommar med himla massa mat och lite nakenbad, kramat vänner hejdå som jag inte kommer se igen förrän sent i sommar och åkt hem och packat packat packat! För idag åker jag och T till P & L och även om vädret är sämst och vi inte planerat som vi brukar så känner jag sakta men säkert att den där peppen börjar komma. 
 
I torsdags fick jag frukost på sängen!
 
Dukade upp för fest där på kvällen. 
 
Fick fina blommor och mycket mycket mer!
 
 Så blev det midsommar och vi tog bilen hem till fina Louise. Sara och Maria var där och hår skulle fixas. 
 
Och vi fotade lite ute. 
 
Och var ju "tvungen" att ta kort med Madde också ;)
 
<3
Och Maria skulle visa hur stark hon var!
 
Maten dukades fram. 
 
Fina tjejer!
 
Och en anning galna också...
 
Senare på kvällen blev det spel och kvällen avslutades som sagt med bad i sjön.
Och dagen efter åkte alla hem förutom T och jag för ingen av oss vågade köra. Så vi kollade på film och kände oss lite sega. Men himla fin födelsedag och midsommar var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0