Att hinna

Kom nästan precis hem från Göteborg. Lång skoldag det blev!
Men det är bara för att "orkestern" repade idag :) Vi börjar bli rätt
duktiga och den 13 november är det uppträdande på gång....ska
försöka att inte tänka för mycket på det.

Konstig dag annars. Det är som att varenda litet obetydligt
beslut jag gjort idag har lett till något bra, annorlunda och
inte minst oväntat. Det är som man säger "den som väntar
på något gott väntar aldrig för länge". Jag kanske har försökt
för mycket när jag egentligen borde låtit det bli som det blir?


Plugg går för övrigt helt okej. Imorgon blir det föreläsning om
Förvaltingslagens uppbyggnad. Låter kanske inte så intressant
men allt är relativt. Kalaskul jämfört med EU-rätten säger jag :)

Hoppas jag inte blir en sådan där person som ALLTID pratar
om min utbildning...och med personer som inte förstår
vad man pratar om. Går det att undvika? Ska försöka i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag diggar din mening: "Låter kanske inte så intressant men allt är relativt. Kalaskul jämfört med EU-rätten säger jag :)" där försökte du allt vara lite positiv vilket är jätte bra! :D im proud of u.. och jaa ja håller med dej låt saker bli som det blir och tänk inte föör mkt, men lite måste man tänka såklart haha :p <3

2010-10-17 @ 00:13:26
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0