TÄNKA OM

Tentan gick väl sådär...men det positiva är att jag mår inte dåligt över det
i alla fall. Försöker intala mig själv att omtenta inte är så farligt.
Vi får se hur jag mår om några dagar.

Har inte hunnit vila upp mig efter tentan dock! Har jobbat rätt mycket och sedan
var det ju även tenta fest på fredagen som tog rätt mycket på krafterna. Roligt
var det i alla fall. Jag har en tendens att skämma ut mig har jag märkt men det
gör inte mig något. Man lever bara en gång och då kan man bjuda lite på sig själv:)

Har fikat med underbar vän idag som bjöd på mat. Väldigt snällt av henne :)
Sedan har jag bokat biljetter till familjen den 5:e november, Trädgårn Göteborg.
Jag och två klasskompisar skall gå! Älskar att ha saker att se fram emot!
Hur skulle livet vara om det inte fanns nått ljus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0