Weekends go by so fast

Känner mig pepp! Så här sent på kvällen, alltid något...

Fått lite positiv energi från en person och det fick mig att se saker ur ett annat perspektiv.
Varför ska jag försöka bli lika "bra" som alla andra? Varför inte bara sköta mitt utan att
känna mig stressad av alla andra? Finns en anledning till varför jag är var jag är idag och
jag ska inte låta någon trycka ner mig!

Ibland är man lite trög bara..

Har annars jobbat, jobbat och jobbat. Och personalfest och barnkalas :) Helgen har gått snabbt alltså.
Imorgon börjar skolan igen och det är bara 2 veckor kvar till min första tenta! Disciplinen är inte på
topp bara... Därför ska jag göra ett "att-göra-schema" inför denna veckan. All kurslitteratur ska vara
utläst, träning på morgonen och nyttig mat. All in one week. Det borde gå tycker jag. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: emsut.



Det kommer gå kanon! Heja dig :)

2010-10-11 @ 06:36:30
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: katja

tack!! heja dig oxå! det verkar som att det går bra för dig :)

2010-10-11 @ 23:46:06
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0