Känner mig syndig...

Syrran är hemma hos oss:) Alltid roligt. Vi kollar på Idol och äter kladdkaka vilket är alldeles onyttigt, syndigt underbart! Men jag äter inte sådant här så ofta och ibland måste man unna sig.

Föreläsningen var intressant idag faktiskt. Jag känner att jag börjar förstå mer och mer för varenda dag. En kille gjorde reklam för skolans "orkester" idag och jag kände direkt att varför inte? Jag gick fram till honom under pausen och sa jag att jag är intresserad att vara med. Det är bara killar med, det var en tjej till som kom fram i pausen, och alla spelar typ gitarr, piano eller trummor. Men fiol kan väl funka känner jag:) Ska fortsätta äta min kladdkaka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0