"Jag är en vampyr"

Är inne i en Markus Krunegård-period...igen. Visst vore det awesome om han skulle komma till P&L? Då skulle festivalen vara nästintill fullländad, in my humble opinion. Fast nu är det ju ett tag kvar till festivalen och jag har lovat mig själv att tagga ner, inte peppa så mycket. Har annat att se fram emot. Som att jag ska se Familjen på sticky den 6:e maj. Ska plocka upp biljetterna idag. Galet att vännen från norge flyger hem för att dansa dansa dansa med mig så vi blir snurriga i skallen. Ok det är inte enda anledningen till att hon reser hem men en av de största anledningarna (I hope?).

Känner mig cool idag. Eller?


Kommentarer
Postat av: S

Haha såklart den största anledningen! eller eg. the SOLE reason I'm comming home ;) Jag längtar SÅ! :D

2011-04-21 @ 10:15:48
Postat av: Heidi

hallå jag kunde faktist ha tänkt mej att följa med till konserten, men du föreslog inte att jag skulle följa med! jag hade lätt kunnat stå där och dansa med dej och sara :D

2011-04-21 @ 16:27:25
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: H igen

BTW du är ALLTID COOOL! :D

2011-04-21 @ 16:29:04
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0