FÖR TRÖTT FÖR ATT TÄNKA

Hemma igen efter en galen helg i Halmstad. Har vältrat mig i smuts, sovit för lite, druckit alldeles för mycket, minglat till tusen och fått massa nya vänner. Har ont precis överallt men det var det värt! Efter idag börjar dock allvaret. Det har jag lovat mig själv och vännen. Som den att det skall gå!

Sara och Anna i de otroligt snygga dräkterna...
Jag försöke vila så mycket som möjligt...lättare sagt än gjort.
Obligatoriska toalettbilder. Vet inte riktigt vad vi försökte göra här.
Sara och jag under den sista kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

madre mia! hva skjer i halmstad? ser ut som norska russe-kläder korsat med scouter xD Skype snart du! :)

2011-02-13 @ 20:09:55
URL: http://sarapihl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0