IBLAND HÄNDER DET BARA, SÅ ÄR DET

Bitarna faller på plats. Helt galna grejer hände igår. Galet! T var minst sagt hyperventilation gånger hundra. Utgång idag är i alla fall ett faktum!


Hade finbesök från Polen i torsdags och det var minst sagt trevligt (och lite galet också). Var längesedan vi setts så vi hade mycket att prata om. Summa summarum, är glad att vi träffades!

Syrran lärde oss dansa som henne, gick så där...

Igår tränade jag också för första gången på ca ett år! Det var jag och fina arbetskamraten som pushade varandra. Det var så himlans skönt. Träningsvärk idag dock.

Efter träningen firade vi med ett glas vin eller två och godaste maten. (Arbetskamrat till höger och hennes pojkvän till vänster)
Jag var så hungrig så jag beställde in 2 smårätter som visst inte var så små!
Sedan mötte vi upp fler arbetskamrater och satt och chilla med dem en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad snygga heidi och lollo är ;) vet inte om jag vill lära den dansen... ;)

HAHA så kul att ni går ut och äter more then ever, och vin på det efter träning ;) work it! :P

Wihoo!

2011-02-26 @ 15:54:08
URL: http://sarapihl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0