DRÖMMER MIG BORT

Usch för pendling säger jag bara! Usch för Västtrafik! Tur att skolan är rätt rolig just nu, annars hade det varit illa. Förbannar mig själv att jag inte var smart nog att ställa mig i bostadskö för flera år sedan.... Får väl tänka att det är bättre sent än aldrig. Får tänka att jag reser till PARIS snart! Det om något får mig att bli så glad så glad.

Har för övrigt bestämt mig att jag skall släppa en del saker. Ska sluta bry mig helt enkel och det känns ok. Även om det är kul att drömma kan det ibland vara bra att släppa sådant som ändå aldrig kommer att bli något....

Kommentarer
Postat av: Sara

ut med dat gamla och in med det nya :)

paris, je t'aime!

2011-01-12 @ 11:09:44
URL: http://sarapihl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0