OCH NU HÄNDE SAKER OCH TING SNABBT

Jajamän nu tog man tag i saker. Känns helt otroligt bra! Eller mer än bra, känns helt fantastiskt. Frågan är om jag kommer känna så imorgon när ca 13 000 kronor försvinner från mitt konto...men som sagt det är en investering.

I helgen var det utgång med stort F där vi hoppats mycket men på sitt sätt så blev det bra ändå.

Hängde med dessa som inte skulle med ut men de kom ändå och det var fint.
På klubben bestämdes det att det fick bli som det blev, iallafall från min sida.
Mötte fina S och T skulle ta kort och allt blev suddigt.
Och vi dansa, dansa, dansa. Det var den kvällen. Sedan hände en del andra saker som kanske inte ska nämnas här.

Kommentarer
Postat av: emsut.



En investering! :D

2011-05-03 @ 20:25:41
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Maral

Men vad ar det jag laser? 13 000 kr? Ar det vad jag tror att det ar?! :D:D

2011-05-04 @ 13:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0