ALLA DAGAR ALLA NÄTTER KOM TILLBAKA, SVARTA BILDER VITA LJUS

Jag är härmed färdig med hemtentan. Den är dock inte inskickad. När deadline är idag kl 24:59 känns det på något sätt fel att skicka in den nu, nästan ett dygn i förväg. Jag vill läsa den igen. Begrunda lite.

Och på jobbet känns det också bra. För tillfället. När nya arbetsuppgifter ges känner man sig nästan lite barnsligt duktig. Och viktig. Så kände jag mig när jag satt där och såg på de tre dataskärmarna framför mig och ringde upp Holland på lite knacklig engelska.

Jag är ändå glad att helgen kommer. En ledig helg med konsert, fika, kanske dans och vem vet vad.
Förra helgen som var fin den med.

Kommentarer
Postat av: H

sjukt fin bild på mig.

2011-11-13 @ 14:18:46
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Maral

Och mig där bak hahahaha

2011-11-15 @ 21:40:38
URL: http://maralsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0