I EN ANNAN SÅNG OM OSS, VAR VI REDAN GLÖMDA

Jag gör allt annat som jag inte borde, men jag känner mig själv och vet att det löser sig. Bara jag vill det tillräckligt mycket.

Hade en peppig fika med två vänner i lördags, varav en av dem hade jag inte sett sen i påskas kom vi fram till. Så blir det när hon bor i Stockholm.
Vi hamnade på Tant Grön för ovanlighetens skull.


Och vi pratade om vad alla höll på med, mest om skolan, och sedan skulle I gå gem. Men jag och H satt kvar en stund.


Sedan tyckte jag att vi borde ta kort på oss två, i och med att vi inte ses så ofta, och ett bildbevis skulle liksom passa sig.


Lördagskvällen var fin den med. Lägger ut bilder snart. Men nu måste måste MÅSTE jag sova. Asien börjar förresten ordna upp sig lite, och det känns bara så bäst!

Kommentarer
Postat av: H

Va har Hanna varit här? det visste jag inte. Väldigt fin bild på er två måste jag säga, så söta är ni :)

2011-10-26 @ 09:47:06
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0