BORN WITH A WEAK HEART, I GUESS I MUST BE HAVING FUN

Helgen har gått alldeles alldeles för snabbt men vilken helg sen då! Har hängt med fina människor och dansat till peppigaste musiken och ätit alldeles alldeles alldeles för mycket!

I fredags var jag hemma hos Linda och började matkavalkaden som hållit i sig hela helgen.


Hackade och fixade.


Jag hade ansvaret för quornfärsen, även om det kanske på detta kortet ser ut som att jag inte gjorde något...



I lördags var det förfest hemma hos Olivia.


Olivia hade finaste rummet!


Och jag var tvungen att ta kort på söta Penny.

Ännu mera mat!

Kö till maten.





Sara och Tove var där.


Vanliga drycken.


Olivias vänner Jenny, Johanna och Rebecka.


Johanna och Linda.


Och så gick vi till klubben och dansade till Nause.


Kommentarer
Postat av: Maral

Åh älskar rubriken!:)

2012-04-16 @ 10:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0