JAG BLEV FÖR FULL IGEN, PÅ KLUBBEN, JAG MISSADE DIG OCH SISTA VAGNEN HEM

En lördagskväll med för mycket av allting. Whiskey med påskmust då det var det enda som fanns, en ny vårutgångslista, dans och paus, springa till bussen, prata med allt och alla på klubben, tappa väskan för många gånger, hoppa donken fattiga som vi är och däcka i sängen efter att ha ätit T ur huset. Vaknade upp med ett blåmärke på rumpan (???) och mådde nog som jag förtjänade.

Förutom att hänga på toan idag har jag ätit karelska piroger, bullar och rahkaapiiraka. Dagen efter maten har nog aldrig smakat bättre. Att krama om sötaste kusinbarnen var fint det med!

Inte från igår, men lite så här kändes det hela kvällen/natten...

Kommentarer
Postat av: Maral

Hahaha så borde alla kvällar se ut! Loving it:)

2012-04-09 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0