LOCK BACK, LOOK UP

Sover, städar, jobbar, planerar asien, äter, stressar, tränar, älskar p3, längtar efter pop-in (kanske lite pop-o-hoj till och med) och känner mig lite halvt duktig så där. För att jag ringer och ordnar saker och skapar lite struktur. Innan jag åker, för åker gör jag. OMCIRKATJUGOTREDAGAR (inte alls panik!!!!).

Men nu är jag hemma. Och jag hängde på caféet i lördags och smsade T att hon bara måste måste komma för jag ville dansa. Att det sedan slutade med krossa alla fönster och 92:or är ju fantastiskt i sig!
Delar av sällskapet under kvällen. Hanna hälsade på igen vilket självklart var hur fint som helst.
Jag åt största ceasersalladen någonsin.
Och min syster var där också med sina vänner fast de fick givetvis sitta bredvid oss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

glöm inte att anmäla dig till min veckansblogg tävling! :) kram<3

http://ssmileyface.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-01-13 @ 19:39:56
URL: http://ssmileyface.blogg.se/
Postat av: Maral

Hahaha vi börjar bli kända:D

2012-01-14 @ 13:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0